naar top
Menu
Logo Print

Matexi sponsort Flanders Classics

De koers aangevoerd met een vernieuwde kopwagen
magazine

Zaterdag 2 maart luidde openingsklassieker Omloop Het Nieuwsblad het startschot van het nieuwe wielerseizoen. Daar stelde buurtontwikkelaar Matexi ook voor het eerst de nieuwe jingle en kopwagen aan het grote publiek voor.
Na zoveel jaar werd de kopwagen in een fris Matexi-jasje gestoken. De typische tune werd vervangen door een vrolijke Matexi-tune. Op 20 km voor het einde van de rit zullen de wielrenners ook nog onder een Matexi-boog doorfietsen. De sponsoring ligt volledig in het verlengde van de identiteit van Matexi.
“Net zoals de koers mensen samenbrengt, is het ook onze missie als buurtontwikkelaar om mensen in buurten samen te brengen”, aldus Gaëtan Hannecart, CEO van Matexi. “We kunnen het wielrennen dat veel mensen in de dorpen en steden verenigt alleen maar vol enthousiasme aanmoedigen. Het is voor Matexi dan ook een evidente keuze om sponsor te worden. De spirit van de koers sluit mooi aan bij onze waarden.”

MATEXI GROEP

MATEXI GROEP

+3256627400
-