Klantgerichte ‘After Market Workshop’ Himoinsa  

Klantgerichte ‘After Market Workshop’ Himoinsa

Klantgerichte ‘After Market Workshop’ Himoinsa Onderneming wil inzetten op geconsolideerd servicenetwerk Himoinsa heeft zijn teams opnieuw samengebracht voor de ‘Annual After Market Workshop’. Die bijeenkomst stelt de onderneming in staat om de zorgen en voorstellen van de technische teams van alle commerciële dochterondernemingen en operationele centra wereldwijd beter te waarderen. Daarnaast dient de workshop als platform om de laatste ontwikkelingen op het gebied van aftermarket voor te stellen. Tijdens de vergadering werden verschillende kwesties behandeld met als doel een flexibele en snelle reactie van de klant te verzekeren. Het doel van Himoinsa is dan ook om verder te werken aan een geconsolideerd servicenetwerk dat overal ter wereld klantondersteuning kan bieden. Ook de sterke betrokkenheid van Himoinsa bij kwaliteit en innovatie inzak het ontwerp van de reserveonderdelen werd benadrukt. Het bedrijf wil zijn inspanningen op het gebied van ISP (Interactive Spare ...

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Aannemer 

Aannemer maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.