- 28 september 2018
- | Bron: Infrastructure
Jan De Nul wint Zilveren Dolfijn in Cannes
Jan De Nul wint Zilveren Dolfijn in Cannes Jan De Nul Group heeft een prestigieuze Zilveren Dolfijn gewonnen tijdens de Cannes Corporate Media & TV Awards in de categorie Human Resources. Het bedrijf diende hiervoor zijn bedrijfsvideo #WEAREITA over de interne Imagine, Think, Act bedrijfscultuur in. De film werd gemaakt door en voor eigen werknemers, die als echte ambassadeurs voor de camera vertellen over werken bij Jan De Nul Group. Projectleiders, lassers, management, kapiteins, bemanningsleden etc. tonen samen dat Jan De Nul staat voor een geïntegreerd team met een gezamenlijk plan. Het spontane resultaat is een no-nonsense weerspiegeling van de identiteit van Jan De Nul Group. “We hechten veel belang aan onze Imagine, Think, Act manier van werken. ITA is onze filosofie, onze cultuur, onze manier van werken,” zegt Julie De Nul, bestuurslid van Jan De Nul Group. Imagine, Think, Act staat voor communicatie, plannen en de zaken onder controle houden. Het is de manier ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.