Awards voor waterdoorlatend asfalt

Lanceringscampagne Drainphalt® valt in de prijzen

Op de BOA ‘Best of Activation’ en BOCA ‘Best of Content Awards’ heeft de lanceringscampagne van Drainphalt® drie awards in de wacht gesleept. De jury kende de campagne tweemaal de hoofdprijs toe: een keer voor beste productlancering en een tweede keer voor beste b2b-campagne. In de categorie PR werd zilver behaald.
Drainphalt®, het waterdoorlatende asfalt ontwikkeld door Willemen Infra, werd in november 2018 met gelanceerd op Flanders Expo in Gent. De pr-stunt had als doel om zoveel mogelijk prospecten en klanten te overtuigen om in de toekomst waar mogelijk voor waterdoorlatend asfalt te kiezen in plaats van de klassieke variant. Een reusachtige regenwolk demonstreerde de eigenschappen en efficiëntie van Drainphalt®. Met een ingenieus pompsysteem werd de gemiddelde hoeveelheid neerslag van één maand (ongeveer 1.400 liter) in één keer losgelaten op het asfalt. Uiteindelijk bleef geen enkele druppel liggen op de nieuwe verharding.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Aannemer 

Aannemer maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.