- 27 november 2017
- | Bron: Infrastructure
Dynapac lanceert nieuwe visuele productidentiteit
Dynapac lanceert nieuwe visuele productidentiteit Nieuwe identiteit signaleert de onafhankelijkheid van het merk Dynapac is trots op zijn nieuwe visuele productidentiteit, bestaande uit de drie hoofdkleuren rood, wit en grijs. “Rood was altijd al een belangrijke kleur voor Dynapac en bij het beoordelen van onze merkwaarden was het een van de belangrijkste herkenningsfactoren”, aldus Herman Matthyssen, vicepresident marketing. De nieuwe kleuren dragen het toekomstige imago van het merk Dynapac uit en onderstrepen het innovatieve karakter en actuele design van zijn producten. “We zijn bijzonder trots op onze nieuwe visuele identiteit, deze signaleert de onafhankelijkheid van ons merk, met eigen verkoopkanalen, eigen technologie en eigen productportefeuille”, stelt Herman Matthyssen. Gelijktijdig met de lancering van de nieuwe visuele identiteit breidt Dynapac ook z’n productassortiment uit met een nieuwe compacte asfaltwals, de CC1100- 1200. “Ons doel is, alle Dynapac ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.