Dynapac lanceert nieuwe visuele productidentiteit  

Dynapac lanceert nieuwe visuele productidentiteit

Dynapac lanceert nieuwe visuele productidentiteit Nieuwe identiteit signaleert de onafhankelijkheid van het merk Dynapac is trots op zijn nieuwe visuele productidentiteit, bestaande uit de drie hoofdkleuren rood, wit en grijs. “Rood was altijd al een belangrijke kleur voor Dynapac en bij het beoordelen van onze merkwaarden was het een van de belangrijkste herkenningsfactoren”, aldus Herman Matthyssen, vicepresident marketing. De nieuwe kleuren dragen het toekomstige imago van het merk Dynapac uit en onderstrepen het innovatieve karakter en actuele design van zijn producten. “We zijn bijzonder trots op onze nieuwe visuele identiteit, deze signaleert de onafhankelijkheid van ons merk, met eigen verkoopkanalen, eigen technologie en eigen productportefeuille”, stelt Herman Matthyssen. Gelijktijdig met de lancering van de nieuwe visuele identiteit breidt Dynapac ook z’n productassortiment uit met een nieuwe compacte asfaltwals, de CC1100- 1200. “Ons doel is, alle Dynapac ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Aannemer 

Aannemer maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.