- 05 april 2018
- | Bron: Infrastructure
Eerste editie Hyundai Experience Days
Eerste editie Hyundai Experience Days Een echte hands-on-ervaring Hyundai Construction Equipment Europe (HCEE) organiseerde de eerste editie van de Experience Days van 28 tot 29 maart op het Europese hoofdkantoor in Tessenderlo. Het doel was om klanten en potentiële klanten van Hyundai een totale bedrijfservaring te bieden die verder gaat dan traditionele beurzen. HCEE vond het nodig om zijn eindklanten op een nieuwe manier te benaderen en besloot daarom het contact met de eindgebruiker naar een hoger niveau te tillen. Eind maart werden meer dan 150 Franse klanten en potentiële klanten uitgenodigd naar België voor een tweedaags programma van totale Hyundai-immersie. Niet alleen het nieuwe Europese hoofdkantoor werd in de schijnwerper gezet: bezoekers konden ook een blik werpen op de totale productwaardeketen. Klanten kregen informatie over het hele scala aan diensten, technologieën en producten dat het bedrijf levert. Een overzicht van de geschiedenis van het bedrijf, het ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.