Bosch Car Service vanaf nu 24/7 online
mijnBoschCarService nieuwe online platform

Bosch Car Service lanceert in België het online platform mijnBoschCarService, een persoonlijke omgeving voor de Bosch Car Service garage en zijn klanten. Op mijnBoschCarService kunnen klanten via de afspraakplanner 24 uur per dag online een afspraak maken, vooraf de kosten van een onderhoud berekenen en hun facturen en onderhoudsgegevens beheren. Om deze service te ondersteunen werd ook de website www.boschcarservice.be vernieuwd. “We zijn steeds vaker online en regelen onze zaken wanneer ons dat het beste uitkomt. Voor alles rondom de auto was dat tot nu toe amper het geval. mijnBoschCarService brengt hierin verandering: onze Bosch Car Service garages zijn voortaan 24/7 online. Dat laat hen toe een nog betere service te bieden, maar ook online een beter klantencontact op te bouwen”, zegt Stefanie Van der Veken, conceptmanager BoschAutomotive Aftermarket. De toepassingen van mijnBoschCarService worden de komende maanden verder uitgebreid. Begin volgend jaar volgt een app en een volgende introductie wordt de Bosch-Connector. Deze laat klanten toe via mijnBoschCarService of de app een inzicht te krijgen in de technische staat van hun auto, foutcodes uit te lezen of hun rijgedrag te monitoren. Het online platform is sinds 1 juni 2017 actief voor alle Bosch Car Service garages in België en is geïntegreerd op de vernieuwde website www.boschcarservice.be.