KMO-Barometer Unizo noteert slechtste tevredenheidsscore ooit

KMO-Barometer Unizo noteert slechtste tevredenheidsscore ooitDe KMO-Barometer van Unizo toont voor het afgelopen kwartaal het meest sombere resultaat sinds het begin van de metingen in 1987. Het aandeel ontevreden gestemde ondernemers ligt maar liefst 37,72 procentpunten hoger dan het aandeel tevreden ondernemers. Een vrije val ten aanzien van het vierde kwartaal van 2019, toen het aandeel gelukkige zelfstandigen en kmo's toch nog 3,35 procentpunt hoger lag dan het aandeel ongelukkige. "Het geeft aan hoezeer deze crisis bij onze ondernemers door merg en been snijdt", aldus Danny Van Assche, gedelegeerd bestuurder van Unizo.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Aannemer 

Aannemer maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.