- 29 januari 2019
- | 3 min. leestijd
- | Bron: Schrijnwerk
De engagementen van WAKO
WAKO is de nieuwe naam van WIB, al meer dan 20 jaar een gereputeerde ramen- en deurenfabrikant in Belgiƫ en sinds 1930 het referentiemerk in het Groothertogdom Luxemburg. De nieuwe visuele identiteit weerspiegelt voor professionals het engagement van een Belgisch-Luxemburgse fabrikant om hoogkwalitatieve ramen en deuren in aluminium en pvc, maar ook veranda's en glasgevels te produceren. De groene toets die het logo van WAKO verfraait, toont de wens van het merk om zich in te zetten voor een uitgesproken ecologisch verantwoorde aanpak, met een grote betrokkenheid bij het milieu en solidariteit in alle fases van het proces en daarbuiten.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.